loading...
تو می تونی شاد باشی و آروم فقط اگه شادی و آرامش رو انتخاب کن
مهرداد بازدید : 3 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

با سلام

 

من مهرداد هستم متولد سال 1363

 

چند سال پیش با فیلم راز آشنا شدم و اون رو واقعا از روی بیکاری نگاه کردم.اما به نظرم واقعا جالب اومد.فردای اون روز با دقت نگاه کردم

 

و خوب یک سری تمرینات رو آوردم توی زندگیم و کم کم به اصول موفقیت و نیروی ذهن ایمان آوردم و الان واقعا از زندگی که دارم راضی هستم

 

من همون چند سال پیشک وبلاگ درست کردم با همین موضوعات اما متاسفانه بنا به دلایلی نشد که ادامه داد اون وبلاگ رو.

 

چند باری می خواستم شروع کنم و وبلاگ رو بسازم اما دیدم اون تمرکز لازم رو ندارم تا بالاخره امروز این کاررو کردم.

 

خیلی خوشحالم می کنید که به وبلاگم سر بزنید و نظر بدید و با موافق بودنم هاتون بهم امید بدید و با انتقاد هاتون باعث رشد من بشید.من به نظر

 

همه احترام می ذارم و نظر من هم همیشه درست نیست اما همین جا نقطه عطف این وبلاگه با تبادل نظر ها خیلی خیلی به فهم و بزرگ

 

شدنمون کمک می شه.من سعی می کنم این وبلاگ رو هر روز آپ کنم ولی اگه هر روز هم نشه 100 در 100 روز در میون آپ میشه.منتظرتون

 

هستم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
انسان می تونه شاد و آروم باشه و یا می تونه غمگین ومضطرب اما من مطمئنم خدای بزرگی که ما رو آفریده دوست داره که ما در آرامش باشیم.پس بیاییم تو این محیط مجازی با به کار گیری اصول موفقیت و طرز تفکر صحیح آرامش رو به زندگیمون بیاریم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به مطالب چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 85